Producatorii de anvelope continua sa implementeze RFID

Kumho a început aplicarea de tag-uri la toate anvelopele sale fabricate in Coreea, în timp ce Michelin spune că va publica o parte din cele 40 de brevete ale sale legate de RFID, cu scopul de a accelera utilizarea RFID în industria de anvelope
Începând de anul viitor, toate cele 35 de milioane de anvelope fabricate anual în Coreea de Kumho Tires, vor fi echipate cu o eticheta RFID pasiva EPC Gen 2 (UHF), pentru a putea fi urmărite in procesul de fabricatie din fabrica Kumho, in lanțul de aprovizionare, de la magazine și către proprietarii, cum ar fi managerii de flote .
Colaborarea cu una dintre companiile sale surori, Asiana IDT, un dezvoltator și furnizor de produse si servicii IT, Kumho a dezvoltat un tag RFID subțire, dreptunghiulara de tip patch UHF EPC, care este încorporat în căptușeala interioară a anvelopei în timpul procesului de fabricație. Compania a marcat aproximativ 14 milioane de anvelope pana la sfârșitul acestui an, iar planurile începând din 2014 sunt să pună etichete pe toate cele 35 de milioane de anvelope pe care le produce în Coreea anual. În acest sens, firma se așteaptă sa reduca costurile anuale cu circa 9 milioane de dolari, prin reducerea erorilor, simplificarea metodelor de identificare și abordarea cererile clienților. Ce e mai mult, rapoartele Kumho, este de așteptat cantitatea de tag-uri de la fabricile sale de peste mări pentru a crește în funcție de progresele înregistrate de construcție a fiecărei instalații .
În același timp, compania a început tagging pe toate anvelopele de autobuz și camioane fabricate la site-urile sale din Gwangji și Gokseung, precum și unele echipamente originale (OEM) la anvelope pentru anumiti constructorii de automobile . Mai târziu în acest an, ea va începe să aplice tag-uri pentru toate anvelope auto pentru vânzările pe piața internă, ceea ce va duce în implementarea la nivel mondial, care va include toate unitățile de fabricare Kumho la nivel mondial .
Dealerii și consumatorii de anvelope Kumho pot utiliza tag-uri pentru managementul inventarului și logistică la centrele de distribuție , spune Megan Wentz , coordonator de comunicare de marketing Kumho Tire SUA lui , precum și pentru a urmări durata de viata individ un anumit anvelope și uzură. " Timp de mulți ani ", explică ea , " compania noastra a fost efectuarea de cercetare și dezvoltare la management logistic eficient ", inclusiv reducerea incidenței erorilor umane și consolidarea de management al calității prin utilizarea de sisteme electronice pentru urmărirea loturi de produse . Kumho nu a răspuns la întrebări cu privire la dacă a urmat nici de standarde legate de RFID industriei de anvelope ( cum ar fi AIAG B11 , JAIF B21 , ISO 17367 , TMC RP 247 , GS1 - EPC sau TDS 1.5) în timp ce în curs de dezvoltare tag-ul său și a procesului de includere , sau un fel de schemă de date care se utilizează pentru a codifica aceste etichete .
Compania a examinat coduri de bare și o varietate de solutii RFID , și a constatat că de identificare a frecvenței radio a permis o rată mai mare recunoaștere a unor identificatori unici în medii de producție cu praf de coduri de bare , și că tehnologia ar putea permite , de asemenea, pentru stocarea datelor de senzori , cum ar fi temperaturi și condiții de presiune . Firma a continuat apoi să proiecteze o etichetă RFID low-cost .
Inițial , Kumho Tires este integrarea etichetele de pe suprafața căptușeala interioară a pneurilor fabricate la Gwangju și Gokseong site-urile sale din Coreea . Inginerii firmei sunt încă în curs de dezvoltare tag-uri , cu toate acestea , în scopul de a îmbunătăți funcționalitatea lor . De exemplu , Wentz spune ,rata de citire a avut tendința să scadă în funcție de condițiile referitoare la modul de utilizare a anvelopelor după instalare . Compania este în prezent de lucru pentru a reduce această problemă , și pentru a se asigura că etichetele menține capacitatea lor de a fi citit de-a lungul duratei de viață a unei anvelope .
Kumho vor urmări anvelopele marcate la propriile plante , folosind propriile sale echipamente RFID bazate pe Web . În viitor , consumatorii vor putea să se conecteze la faptul că software-ul prin intermediul unui portal , în scopul de a revizui datele de logistică , împreună cu informații de calitate cu privire la un anumit pneu , bazat pe numărul său de tag-ul RFID . Directorii de parcuri auto și alți utilizatori pot adăuga , de asemenea, propriile lor informații de conducere , creând astfel un record pentru managementul anvelopelor .
Kumho nu este compania de anvelope numai angajarea etichete RFID pentru a urmări produsele sale . Anul trecut , de exemplu , Michelin furnizat o versiune activat RFID anvelopelor X InCity la unele dintre autobuzele din Londra , cu scopul de a face mai simplu pentru managerii de autobuz de flote pentru a monitoriza presiunea în anvelope , și, astfel, îmbunătățirea siguranței și eficienței ( vezi Michelin foloseste RFID pentru a urmări a presiunii în pneuri și suprafața de rulare pentru London Bus Company) . Compania continuă să introducă etichetarea RFID pentru unele dintre anvelopele sale , în conformitate cu Dominique Aimon , șeful Michelin de comunicare tehnice . La inceputul acestei luni , o săptămână după Kumho a emis un comunicat de presă dezvăluie tagging sale planuri , Michelin a anuntat ca va licență , în mod gratuit , la oricare dintre patentele sale , care s-ar suprapune cu adoptarea a ceea ce el numește " recunoscute la nivel global unic RFID anvelope core standarde ", care " includ AIAG B11 , B21 JAIF , ISO - 17367 , TMC RP 247 , GS1 - EPC TDS 1.5 . "
AIAG B11 , de exemplu , specifică utilizarea de o etichetă UHF pasiv conformitate cu standardul ISO 18000 2 - 6C și EPC Gen , și adresele ce fel de date ar trebui să fie codificate pe o etichetă , precum și modul în care aceasta ar trebui să fie codificate ( a se vedea prăpastia dintre standarde RFID și de punere în aplicare ) . Standardul ISO 17367 , între timp , descrie în detaliu procesul de vindecare pentru tag-uri de anvelope UHF RFID ( vezi poate HF Tags Rezista cauciuc vulcanizare ? ) .
Motiv a declarat Michelin pentru oferta sa este de a promova adoptarea unui standard unic la nivel mondial , ceea ce a spus a fost un element cheie pentru accelerarea implementării RFID lui . În conformitate cu ( FRAND ) politicile de licențiere echitabile , rezonabile și nediscriminatorii , producatorul de anvelope a raportat că s-ar aștepta de reciprocitate , care este , ar licențe de brevete de royalty-free , cu condiția " ca orice licențiat potențial angajează să licențieze orice a brevetelor sale actuale sau viitoare , care s-ar suprapune , de asemenea, cu adoptarea și executarea standardelor citate mai sus , în condiții similare . "
Cu toate acestea , nici unul dintre producătorii de anvelope sau furnizorii de tehnologie RFID interogate pentru acest articol indicat că intenționează să utilizeze brevete Michelin .
În total , Michelin a fost încorporarea tehnologiei RFID, folosind metode pentru care are mai mult de 40 de brevete . Compania a creat soluții de localizare și urmărire anvelope de leagăn , creând o înregistrare a unei anvelope de producție locația și data . Brevetele se referă la modul în care certificatul de naștere unei anvelope și înregistrare permanentă sunt stocate și partajate , precum și utilizarea de senzori .
Compania este acum identifica care dintre aceste brevete ar putea dovedi a fi potențiale obstacole în calea adoptării unui standard unic , RFID la nivel mondial de anvelope de urmărire , și se deschide aceste brevete la nici un cost . Primul a fi vizate , Aimon spune , este brevet US 20080289736 , intitulat " pneurilor, inclusiv un membru electronice , precum și o metodă de fabricare a unei astfel de anvelope . " Brevetul 20080289736 se referă la poziția de plasare a etichetei pe o anvelopă de cauciuc , pentru a optimizatransmiterea datelor , fără a necesita modificări în fabricație a anvelopei . Mai mult decât atât , ea adaugă , Michelin a indicat că este dispusă să discute deschiderea de oricare dintre patentele sale cu participanții la anvelopa sau industria RFID în cazul în care există un brevet prevenirea adoptarea RFID .
In Same Category
- Suprema Clue - Platformă deschisă de integrare în cloud
- ROLLSOFT la Romanian Security Fair 2024
- Suprema BioStar 2, cel mai popular software pentru control acces și pontaj, acum la versiunea 2.9.5.
- Tendințele tehnologice 2024 remodelează industria controlului biometric al accesului
- Șablonul pe mobil confidențialitatea mea, pe mobilul meu
Comments
No comment at this time!
Leave your comment