Garantia generală a produselor achizitionate este de 24 de luni cu excepția consumabilelor si a produselor din categoriile: Carduri, Smart Carduri, Bratari, Tag-uri RFID, Etichete si bilete RFID, garanția este de 12 luni.
Garanția produselor este asigurată în baza facturii de achiziție iar pentru produsele de folosinta indelungata se va emite certificat de garantie.
Termenul de garantie decurge de la data emiterii facturii. Cumparatorului i se garanteaza ca in cazul defectarii in conditii normale de utilizare, pe durata perioadei de garantie, produsul va fi reparat gratuit sau inlocuit, dupa caz.
Orice produs neconform, va fi inlocuit, cu conditia sa nu prezinte urme de deteriorare, indoire, etc.
Conditiile de garantie precum si procedura in cazul defectiunii unui produs sunt detaliate in Certificatul de garantie.
Costurile livrarii produselor de la Cumparator catre Vanzator in vederea intocmirii fisei de service sau garantie sunt suportate de client. In cazul in care produsul se afla in perioada de garantie si trebuie inlocuit, costurile de livrare inapoi catre Cumparator sunt suportate de Vanzator.
Returul se face prin colet cu aceasi firmă de curierat rapid cu care a fost si livrat coletul, sau poate fi predat personal la punctul intial de expediere al acestuia.
Cheltuielile de returnare, fie in vederea returnarii banilor, aducerea la conformitate a produselor sau inlocuirea aceastora, vor fi suportate de client. In cazul in care produsul returnat nu se poate repara si trebuie inlocuit, in termenul de valabilitate a garantiei aceastuia, cheltuielile privind livrarea produsului conform catre client sunt suportate de noi.
Reclamarea echipamentului defect aflat în perioada de garanţie se face la:
telefon: 0269.232306, email: office@rfidshop.ro